13 juni 2016

ALLA GODA TING ÄR TRE (ELLER FYRA)

Några bra grejer som hänt sedan jag kom hem:


Att cykla barbent hem i kvällssolen! Det är sommarkänsla om något. Kul att för en gångs skull inte vara ägaren till de blekaste benen i stan även om både min käre far och min käre bror utbrast "jag trodde att du skulle blivit lite brun" när de träffade mig för första gången efter Centralamerika...


Att se dessa igen! Mindre bra var det att säga hejdå men det är ju inte för så länge den här gången (speciellt inte för tre fjärdedelar av oss). Jäkla bra dem är alltså, vet inte vad jag skulle göra utan dem.


Alla goda frukostar! Det jag längtat mest efter under min frånvaro hemifrån/närvaro på annan ort är frukostarna. Att kunna fixa och äta precis vad man vill. Och läsa morgontidningen. Mycket möjligt att det är det bästa på hela dagen. Kanske bästa i livet. Kanske.


Bakade pizza ikväll och tittade på Grease! live på SVT. SÅ BRA. Älskar i för sig Grease (har jag insett såhär på gamla dar) och inget kan ju slå originalet men detta var nära alltså. Jäkligt skickligt filmat och skådespelarna är otroliga och att allt är gjort i en sekvens alltså. Wow bara. SE DETTA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar