18 nov. 2016

ETT TILLBAKAKAST TILL BOCAS

Hej hopp här kommer ett gäng bilder från Karibien!  Det väntade ni inte er va! Nej juste! Men ibland får jag ett ryck och börjar kolla in gamla bilder och inser att jag har en triljon som aldrig fått se ljuset från datorskärmar runt om i världen. Som idag. Så här har ni en inte så färsk men desto mer tillbaka-kastande lass med bilder från min och Lisas tripp till andra sidan atlanten i våras - den här gången från Panama och Bocas del Toro.


Vi åkte till en ö vid namn Isla Bastimento där vi spenderade några dagar bortom civilisationen, var lite rädd för banditer och njöt av fantastiska solnedgångar. För det är sånt man gör i Karibien.


Lagade mat på stranden pga minimal middagsbudget. Men allt går ju, och utsikten var ju minst sagt genomlidlig.


Kolla alltså! Karibien va! Vilken magi.


Ja ni ser ju. Saknar det här. Stränder och ljummet hav. Fast allra mest saknar jag min bästis.

1 kommentar:

  1. Nu gråter jag. Så du vet. Säger väl något om min saknad till dig

    SvaraRadera