14 nov. 2016

SNÖ, SVORDOMAR OCH PYYYTTELITE SAKNAD

Hittade ett gäng bilder från en snöig eftermiddag i vintras. Där hade vi det bra, jag, Teilus och Harren. Jäklar alltså. Och snart är det dags att packa ihop alldeles för mycket grejer och dra ett miniflyttlass upp till Lofsdalen igen. Fattar inte HUR JÄKLA SNABBT TIDEN GÅR HÖRRNI. Fan obehagligt. Nu svär jag en massa också, förlåt farmor (som är min allra trognaste läsare). Men ibland räcker det inte med det tillåtna språket. Och precis nu inser jag att jag är 20 på mitt 21:a år och tamme*** borde få svära hur mycket jag vill men gamla vanor sitter väl i. Borde kanske lära mig några svordomar på franska också. Nu tappar jag tråden här, men det jag ville komma till med hela inlägger var: Saknar det här. Är så taggad på att komma upp och stå på snöbrädan igen. Och att träffa alla igen såklart. Så vilken tur ändå att November swishar förbi snabbare än en skidlekis på rymmen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar